Tolv måder Roskilde Festival afslører at du arbejder med PR

Er du også blevet miljøskadet af at arbejde med PR? Tjek det ud her.

Alle bliver før eller siden formet af deres arbejde, og særligt når en PR-arbejder går rundt på Roskilde Festival, sker der noget i hovedet på personen. Listen kunne også gælde andre i mediebranchen.

 

Listen: Tolv måder Roskilde Festival afslører at du arbejder med PR 

1) Du kommer ikke kun for musikken, men opfatter Roskilde Festival som et nødvendigt årligt feltstudie.

2) Når du tænker, at bands er det samme som brands.

3) Hvordan koncerterne kunne være endnu federe, hvis bare de havde haft ansat dig som rådgiver.

4) At du aldrig, aldrig, aldrig ville lade din smartphone løbe tør for strøm.

5) Hvorfor ikke flere politikere ses skænke fadøl og uddele high-fives på festivalpladsen. Nemmeste stemmer ever.

6) Når du allerede har tænkt på de første par virksomheder, der kunne drage gavn af at vise ansigt på festivalen, og også får en lille smule lyst til at arbejde hos dem, der er en del af løjerne.

7) Undrer dig over, hvorfor der ikke er en QR-kode på festival-armbåndet. Bare til en lille konkurrence eller Roskilde-app i det mindste.

8) Tænker at virksomheden, som redder festivaldeltagerne fra urinlugten, ville score en god portion PR.

9) Er uforstående overfor hvorfor virksomheder ikke deler gratis vandflasker med logo ud til tømmermændsramte festivaldeltagere.

10) Når du, imodsætning til dine meddeltagere, kan se det geniale i at kendte tøjmærker sælger dyrt tøj på festivalen.

11) Du lige skal tjekke koncertanmeldelserne, for at bekræfte dig selv i, at dine vurderinger naturligvis er spot-on.

12) At du starter og slutter festvallen med en kop kaffe.

 

Snyd dig for i øvrigt ikke for fornøjelsen af, at tjekke IWorkInPR ud på Tumblr.

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply